Конститусияда Олиймажлиснинг икки палатасининг ваколатлари мустахкамланади. Мисол учун:
🔹Қонунчилик палатаси ваколатига – ҳукуматни шакллантириш ва унинг фаолиятини назорат қилиш, Давлат буджети ижросига оид масалалар;
🔹Сенат ваколатига – ҳудудлар манфаати ва уларни ривожлантириш, янги вазирликлар ташкил қилиш тўғрисидаги фармонларни тасдиқлаш тааллуқли эканлиги киритилади.
Бош вазир номзоди Президент томонидан Қонунчилик палатасига киритилиб, уни халқ вакиллари маъқуллаганидан сўнг лавозимга тайинлаш тартиби жорий қилинмоқда.
Энди Президент Бош вазир номзодини фақатгина сайловда энг кўп овоз олган партия билан эмас, балки Қонунчилик палатасидаги барча сиёсий партиялар фракциялари билан маслаҳатлашиши киритилиши мумкин.
Бу жараён демократик тамойилларга тўла мос келади!
Шунингдек, фаолияти қониқарсиз деб топилган вазирни лавозимидан озод этиш бўйича Қонунчилик палатасининг Президентга таклиф киритиш ҳуқуқи белгиланади.
Бу ўз навбатида ҳукумат аъзоларининг халқ вакиллари олдидаги ҳисобдорлигини янада оширишга хизмат қилади.